5 квітня 2012 р.
Поїздка до Французького культурного центру
4 квітня 2012 року в рамках щорічного фестивалю «Французька весна» учні 5,6 та 7 класів нашої гімназії відвідали Французький культурний центр(ФКЦ), який є складовою частиною Відділу культури та співробітництва (Service de Coopération et d'Action Culturelle) Посольства Франції в Україні. ФКЦ було засновано в Києві у1994 році з метою покращення франко-українських відносин в області освіти, культури та мистецтва.
Приємне враження на гімназистів справило спілкування зі співробітниками ФКЦ Наталією Вовченко, завідуючою курсів з французької мови , і Валентиною Стукаловою, директором медіатеки, які люб’язно погодились провести невелику екскурсію . Вони ознайомили учнів з різними навчальними відділами та їх діяльністю. Також учні мали змогу зареєструватись у медіатеці, фонди якої налічують близько 11 000 книжок у вільному доступі. Головні її розділи: довідкова література, філософія, суспільство, політика, економіка, право, мистецтво, художня література, історія, географія тощо. Окремими секціями існують також дитяча література та твори відомих французьких авторів, перекладені українською мовою.
У відеотеці гімназистам надали можливість ознайомитись з широким спектром відеофільмів , серед яких є художні, документальні, мультиплікаційні, науково-популярні фільми.
В аудіотеці центру можна було також прослухати численні аудіокнижки для дітей та дорослих.
Під кінець зустрічі нам розказали про те, що Французький культурний центр щомісяця проводить різноманітні культурні заходи: кінофестивалі, драматичні та балетні вистави, концерти класичної та сучасної музики, художні експозиції. Серед головних напрямків ФКЦ -співробітництво у галузі вивчення і популяризації французької мови в Україні.
Наші гімназисти залишилися дуже задоволеними цією поїздкою. Вони мали змогу не лише продемонструвати свій рівень володіння французкою мовою у спілкуванні з її носіями,а й познайомитись з історією, культурою та традиціями Франції. Безперечно, такі зустрічі розширюють їх світогляд, підвищують мотивацію щодо вивчення іноземних мов та сприяють формуванню гармонійно розвинутої особистості.