Лінгвістична олімпіада у Лінгвістичній гімназії

27 листопада 2016 р.



Лінгвістична олімпіада

у Лінгвістичній гімназії

 



        27   листопада   2016 року у приватній Лінгвістичній гімназії  відбулася лінгвістична олімпіада.   У районному етапі Міжнародної  олімпіади  з  лінгвістики   взяли   участь   73    учасники   з  7 шкіл Деснянського району.
      

     Що таке лінгвістична олімпіада? На змаганнях з лінгвістики учасникам пропонують розв’язати кілька спеціально підготовлених задач. Лінгвістична задача дуже подібна до математичної: усю інформацію, необхідну для вирішення, учасник дістає з умови; від нього ж потрібна здатність шляхом логічних міркувань вивести з умови задачі правильну відповідь. Замість математичних аксіом учасник лінгвістичної олімпіади спирається на мовну інтуїцію та загальні принципи логіки, використовуючи та розвиваючи свою здатність мислити конструктивно і по-науковому.
      

      Спеціальних знань для участі й успішного виступу на олімпіаді мати не потрібно. Приклади задач, які пропонують на лінгвістичних олімпіадах, опубліковано в інтернеті. Мета проведення — відкрити для українських школярів таку галузь науки, як лінгвістика, показати її цікаві й несподівані аспекти, стимулювати всебічний інтелектуальний розвиток учасників.
      

     Олімпіади з  лінгвістики  проводять у  різних  країнах світу  ще  з  1965 року,  на  міжнародному  рівні   — з 2003 року В  Україні перші олімпіади з лінгвістики було проведено в 2014 році у  Києві та Харкові.   У 2015 році за результатами другої відкритої Київської олімпіади було відібрано команду, яка представляла Україну на міжнародній олімпіаді з лінгвістики в Болгарії, де українські школярі вибороли три медалі: золото, срібло і бронзу.

      

     Олімпіада складається з єдиного туру, що передбачає індивідуальну роботу учасників. Змагання проходить у двох вікових категоріях:

   Молодший група — учні 6, 7 та 8-х класів.

   Старший група — учні  9, 10 та 11-х класів.

   В обох вікових групах учасникам треба розв’язати 4 задачі протягом 4 годин, але комплект завдань для старших і молодших учнів є різним.

   Учасники працювали із мовами волоф, тенгвар, японською, тлінгітською та українською.

 

      

     «Знати багато мов – значить мати багато ключів до одного замка», –  говорив французький філософ і письменник-просвітник Вольтер. Завдяки аналітичним умінням та лінгвістичній інтуїції учням вдалося вирішити більшість задач та ще й отримати задоволення від успіху та відкриття нового.

      Учасники олімпіади з лінгвістики відзначили високий рівень організації змагань, адже директор Лінгвістичної гімназії Валентина Петрівна Дашковська  подбала не лише про максимально комфортні умови роботи, а й пригостила всіх ароматним чаєм зі смачними цукерками і печивом.

G Analytics Частная лингвистическая гимназия - официальный сайт (Киев)
сайт виготовлено компанією цена создание сайта