Відкритий урок англійської мови у 8-му класі на базі комунікативної методики на тему: "Порада другу"

14 березня 2016 р.  

 

Відкритий урок англійської мови у 8-му класі

на базі комунікативної методики на тему: "Порада другу" 

 

     У кожного вчителя іноземної мови постає питання, як навчити своїх учнів швидко і правильно говорити мовою, що вивчається. На перший погляд, все є дуже легко… Вивчати  з учнями нові слова з різних тем, граматичні структури та часи, багато читати і перекладати, виконувати безліч вправ…

     Без цього, звісно, не обійтись, але чи можна з впевненістю сказати, що після довгих годин заучування та систематизації вивченого учень, потрапивши у мовне середовище, зможе легко спілкуватися з носіями мови? Чи є впевненість, що він пригадає влучні фрази в аеропорті чи готелі або не розгубиться, жартуючи з ровесниками?

     Приватна Лінгвістична гімназія – це місце, де вивчається не одна іноземна мова, а чотири: англійська, французька, німецька та польська. Незважаючи на таке різноманіття, учні не лише займають призові місця на районних та міських олімпіадах в Україні, але й вступають до закордонних вузів, де вимагається вільне володіння тією чи іншою іноземною мовою. Як же вдається вчителям та учням досягати таких результатів? Відповідь  - комунікативний підхід у навчанні, максимальне наближення до мовного середовища та обмежене використання рідної мови.

     У рамках декади англійської мови вчителі та гімназисти вирішили поділитися власним досвідом. 14 березня 2016 року вчитель англійської мови Буць Вікторія Анатоліївна  продемонструвала з учнями 8 класу принцип мовленнєвої спрямованості на прикладі ситуацій, коли потрібно отримати пораду  від друга, вчителя, батьків чи, навпаки, поділитися власним досвідом, допомогти товаришу і надати йому суттєву пораду.

     Гімназистам було запропоновано працювати в парах та в групах вирішуючи завдання на ознайомлення з новими лексичними одиницями, де у кожного була  своя функція відповідно до кольору браслета. Такий принцип інтерактивності вкотре довів, що в умовах групової взаємодії між учнями утворюється спільний фонд інформації про досліджуваний предмет, яким вони користуються разом. Таким чином три команди показали не лише високий рівень мотивації, але й успішності, адже майже всі відповіді до завдань були правильні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Завдяки навчальному процесу, де в центрі уваги - учень, а не вчитель, гімназисти мали змогу використати вивчені лексичні структури у ділових іграх. Такі ігри моделюють реальні та цікаві ситуації, найтиповіші для цього віку: що порадити однокласнику, який забув про день народження друга; як допомогти подрузі, яка готується до серйозного іспиту. Після парних обговорень з різними партнерами найактивніші змогли поділитися власними ситуаціями та наданими порадами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Інтерес учнів до такої тематики був підтриманий і на завершальному етапі – автоматизації вивчених лексичних одиниць. Це стало можливим за рахунок використання автентичних матеріалів, взятих з британських колонок порад. Дійсно, набагато цікавіше писати листа не просто уявному другові, а реальній людині, що живе не в Україні, а Канаді чи Сполученому Королівстві.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    Трьом командам було запропоновано написати лист з порадами для трьох людей, що звернулися за допомогою до рубрики порад у журналі. Усі учасники відзначилися високою активністю і написали чудові поради з використанням нових слів та фраз.

      Отже, завдяки умінню слухати своїх співрозмовників, бути частиною команди та висловлювати власну думку англійською мовою учні 8 класу реалізували типові ситуації із життя середньостатистичного підлітка. Тепер вони не розгубляться та знатимуть, як реагувати, зустрічаючись зі схожими проблемами та перешкодами у реальному житті.

 

G Analytics Частная лингвистическая гимназия - официальный сайт (Киев)
сайт виготовлено компанією цена создание сайта