14 березня 2014 р.
Урок-вікторина «Сторінки життя Великого Кобзаря»
14 березня 2014 року у 2-му класі приватної Лінгвістичної гімназії пройшов урок-вікторина «Сторінки життя Великого Кобзаря», присвячений 200-річчю з Дня Тараса Григоровича Шевченка. Юні гімназисти старанно готувалися до цього уроку. Учні повторювали уже відомий їм матеріал про життя Великого Кобзаря, перечитували його поезії, малювали ілюстрації. ![Вихователь 2 класу проводить урок-вікторину](//lgymnasium.kiev.ua/images/2013-2014/14_bereznya_2clas_shevchenko_efgallery1/7.jpg)
На початку уроку діти повинні були розгадати акровіш і здогадатися, про яку поезію Шевченка згадано у ньому. І це було дуже легко, адже вірш «Садок вишневий коло хати» знають напам’ять усі.
А далі була велика віртуальна подорож у минуле. Куратор класу Омельчак Вікторія Євгенівна розповіла учням цікаві епізоди з життя Шевченка, зокрема про навчання у дяка та козачкування у пана Енгельгарда. Учні уважно слухали і не пропускали жодного слова, адже намагалися уявити, яким це все було тоді, коли жив поет, і відтворювали все це у своїх малюнках.
Кульмінацією уроку стала вікторина. Учні організувалися у команди, обрали капітана і налаштувалися на роботу. Швидко, чітко, грамотно відповідали вони на поставлені вчителем запитання, виявляли не тільки свої знання, культуру спілкування, а й вміння працювати в команді. Перемогла дружба, адже не було жодного запитання, на яке учні не зуміли б відповісти. Ось які розумні у нас гімназисти!
![](//lgymnasium.kiev.ua/images/2013-2014/14_bereznya_2clas_shevchenko_efgallery1/6.jpg)
Після активної розумової праці учні відпочивали, слухаючи поезію Тараса Шевченка. Анна Короткевич прочита вірш «Зацвіла в долині червона калина», Анастасія Філоненко – «Садок вишневий коло хати», Софія Бородай продекламували поезію «Думи мої, думи мої», Анастасія Чикаленко - «Тече вона з-під явора».
![Учениця Лінгвістичної гімназії читає вірш Шевченка](//lgymnasium.kiev.ua/images/2013-2014/14_bereznya_2clas_shevchenko_efgallery1/2a.jpg)
І на завершення такого важливого уроку учні прокоментували свої малюнки, які виконували слухаючи розповідь про життя поета.
Варто зауважити, що дитячі роботи відзначалися не лише змістовністю, а й чуттєвістю, що свідчить про глибоку і щиру душу наших маленьких українців, про здатність співчувати і допомагати ближньому.